Reputace, povědomí o firmě, vnímání firmy – to jsou všechno velice důležité metriky, zvláště pak pro malé a střední podnikatele a firmy, kteří si musí tu svou základnu klientů a zákazníků pečlivě hlídat a bojovat o každého nového zákazníka se spoustou konkurentů, hlavně dnes, když je to tady jako voda plná masožravých ryb.
Nejdříve si pojďme něco říci o reputaci jako takové. Reputace, vnímání firmy a vůbec povědomí o firmě či o vás, jako podnikateli, je nesmírně důležité, protože vlastně udává nejen známost vaší firmy a vaší značky, ale také o to, kolik zájmu probouzíte v potenciálních klientech. Pokud nejste vidět, nikdo se o vás nemůže zajímat, a tedy nikdo nemůže kupovat či objednávat si vaše služby – logické. Takže co musíte udělat proto, aby vám stouply tržby a tedy i zisky? Musíte být více vidět. Jednoduchá formule. S dnešními možnostmi to není vůbec nic těžkého, založit profil na sociálních sítích zabere asi dvě minuty a máte v rukou ten nejmocnější marketingový nástroj současnosti. Ovšem neměli byste zapomínat ani na další zdroje povědomí o firmě. Někteří lidé totiž nemají internet, zato chodí na nákupy, chodí za ostatními lidmi. A lidé jsou velice všímaví, ihned si všimnou či se minimálně podívají, co u sebe ti ostatní mají.
Toho musíte využít! Reklamní tašky s potiskem jsou naprosto ideální v případě, že chcete, aby logo vaší firmy bylo zkrátka kdekoliv! A pozor, tyto jsou navíc stoprocentně z bavlny. Proč je to takový hit? V dnešní době, kdy se lidé snaží omezovat plasty a snaží se zase chodit s taškami na nákup je tohle ideální příležitost zaujmout tyto „reklamní plochy“! Taková taška s nákupem a na ní logo vaší firmy nejenže roznese vaše jméno po celé trase zákazníka, ale také mezi jeho blízkými a také doma. Reklamní tašky s potiskem jsou proto nesmírně šikovný způsob, jak zaujmout či se alespoň odvděčit svým zákazníkům – taková taška se totiž vždycky, zvláště dnes, hodí!