Této vlastnosti využÃvajà i motory se stÅ™edovým pohonem elektrokol. NejvÄ›tÅ¡Ã hmotnost (motor) z celého soustrojà je soustÅ™edÄ›na ve stÅ™edovém uloženà a zároveň tu docházà k pÅ™Ãmému zábÄ›ru ze sÃly vyvinuté pedály jezdce. TÃm je celý proces vÃce efektivnà a proto je také možné nabÃzet v tÄ›chto výrobcÃch vyÅ¡Å¡Ã toÄivý moment.
Vysoký toÄivý moment – ten je jednou z hlavnÃch pÅ™ednostà a důvodem, proÄ jsou tyto typy elektrokol oblÃbené. Vyhláška totiž naÅ™izuje omezit motorový výkon hodnotou 250 W a tÃm jsou výrobci svázáni. ÄŒÃm vyÅ¡Å¡Ã pak toÄivý moment je, tÃm silnÄ›jÅ¡Ãho pomocnÃka máte k dispozici.
Rychlost jÃzdy – staÄà pÅ™ehodit na nejtěžšà pÅ™evodový stupeň (nejmenÅ¡Ã koleÄko vzadu) a stÅ™edový motor vám vypomůže o to vÃce. Výsledkem je pomÄ›rnÄ› rychlá jÃzda, buÄte vÅ¡ak bdÄ›là a dodržujte pravidla silniÄnÃho provozu, zvláštÄ› na silnici mezi automobily.
Úspora baterie – pÅ™i jÃzdÄ› na rovinÄ› se vyplatà pÅ™ehodit na lehÄà pÅ™evod a jet pomaleji, motor je sofistikovaný a pozná, že nemusà jezdci tolik pomáhat. Omezà výkon na minimum a zároveň prodlužujete interval dobÃjenà akumulátoru.
ZvyÅ¡ovánà sÃly motoru – elektrokola se stÅ™edovým pohonem vynikajà jeÅ¡tÄ› jednou zajÃmavou vlastnostÃ, a sice majà k dispozici vzhledem ke své konstrukci pohonu ve stÅ™edovém uloženà snÃmaÄe tahu a pnutà řetÄ›zu. Ty mohou velmi pružnÄ› reagovat plynulým pÅ™idávánÃm výkonu a zároveň se tÃm Å¡etřà bateriový zdroj.